• 阿刁♞     一朵红红的玫瑰

    • Just for Fun

    • 片段讲解秀

    • from:《蒙娜丽莎的微笑》


    一朵红红的玫瑰 A Red, Red Rose



    啊,我的爱人象朵红红的玫瑰, O,my luve's like a red, red rose,



    六月里迎风初开, That's newly sprung in June;


    啊,我的爱人象支甜甜的曲子, O, my luve's like the melodie,


    奏得合拍又和谐。 That's sweetly played in tune.


    我的好姑娘,多么美丽的人儿! As fair art thou, my bonnie lass,


    请看我,多么深挚的爱情! So deep in luve am I;



    亲爱的,我永远爱你, And I will luve thee still, my dear,



    纵使大海干涸水流尽。 Till a' the seas gang dry.


    亲爱的,纵使大海干涸水流尽, Till a' the seas gang dry, my dear,



    太阳将岩石烧作灰尘, And the rocks melt wi' the sun;


    亲爱的,我永远爱你, I will luve thee still, my dear,



    只要我一息犹存。 While the sands o' life shall run.

    珍重吧,我唯一的爱人, And fare thee still, my only luve!



    珍重吧,让我们暂时别离, And fare thee weel awhile!


    但我定要回来, And I will come again, my luve,



    哪怕千里万里! Though it were ten thousand mile.


    1970-01-01   15赞       0踩       1629浏览 评论(7)
阿刁♞
女 提名影后lv52

38597/39273

粉丝 642关注 320